Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeFajny moto by wyszed³ jak by tak z 2 silników SV 650 zrobiæ V4 (podobny jak w starej Hondzie Magnie) o mocy tak ze 150KM, do tego 5 biegów (mniej wajchowania bo liczy siê frajda z jazdy a nie ci±g³e zmiany biegów), wa³ kardana albo pas napêdowy i z tego wszystkiego zrobiæ takie GSR 1300 w 2 wersjach (lekko turystycznych) z owiewk± i bez tak jak to zrobi³a Yamaha z FZ1 i FZ1 FAZER. Mile widziana niska waga takiego moto a najlepiej poni¿ej 200kg.
OdpowiedzPo co 1300 V4, skoro jest od¶wie¿ony silnik V2 z VStroma 1000. Daæ takiemu nakedowi 120-130 KM i elektronikê. Na bank by³ by fajniejszy ni¿ GSR 1000.
OdpowiedzV4 dlatego ¿e równiej pracuje ni¿ V2, mniej szarpie na niskich obrotach oraz mi siê bardziej podoba jego d¼wiêk (przypomina mi d¼wiêk motocykli z Mad Maxa). Natomiast 1300 ¿eby mia³o mnóstwo momentu obrotowego ju¿ od samego do³u. Mia³em na my¶li silnik który ma ma³o biegów (5 biegów) i mnóstwo momentu i mocy aby nie musieæ za du¿o redukowaæ a jak zredukowaæ to mieæ naprawdê ni¿szy bieg a nie podobny (w FZS 1000 jest ma³a ró¿nica np miedzy 5 a 6 biegiem). Nowy silnik V stroma 1000 w takim moto te¿ by³ by ¶wietny ale jak widzê ludzie jako¶ strasznie siê nie rzucali na SV 1000.
Odpowiedz